تکریم خانواده شهدای شهر هفشجان توسط کانون فرهنگی هنری بوستان

حسینی گفت: سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به خانواده شهدای «آذرنگ و عزيزی هفشجانی» اختصاص یافت و به همین منظور از والدین این عزیزان به همت کانون فرهنگی هنری بوستان تجلیل شد.

«تقی حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به خانواده شهدای «رستم آذرنگ» و «اسفندیار عزيزی» هفشجانی اختصاص یافت و به همین منظور از والدین این عزیزان به همت کانون فرهنگی هنری بوستان تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: طرح سه شنبه های تکریم از جمله طرح های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که به مناست گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری بوستان شهر هفشجان سه شنبه هر هفته در منزل یکی از خانواده شهدا به منظور دیدار و تکریم از والدین این عزیزان حضور پیدا می کنند.

 

حسینی گفت: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری بوستان شهر هفشجان آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: آشنایی جوانان با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از اهداف برگزاری سه شنبه های تکریم است.

 

به گفته وی شهيد «رستم آذرنگ» فرزند الیاس، ۴ خرداد ۱۳۳۱ در شهر هفشجان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنيا آمد و در عملیات‌های مختلف از جمله فتح المبين، فتح بستان و فتح خرمشهر شرکت کرد تا اينكه ۲۸ دی ۱۳۶۵ در عمليات كربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر بمباران شيميایی آسيب ديد که پس از انتقال به بيمارستان به علت جراحت بيش از حد به شهادت رسيد.

 

حسینی ادامه داد: شهید «اسفندیار عزيزی» هفشجانی نیز متولد ۱ دى ۱۳۴۴ است که در ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در فاو به شهادت رسید.

 

کد خبر 976093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha