نمایشگاه چلچراغ در فردوس افتتاح شد

در حاشیه برگزاری همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس۳ پروژه «کارگاه تولید ماسک مسجد بازار، کافی شاپ شهدا و نمایشگاه چلچراغ» با محوریت هفته دفاع مقدس در فردوس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس عصر امروز(8 مهر) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان فردوس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

در این همایش حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» با بیان اینکه شهرستان فردوس دارای ۶۱ شهید دانش آموز و ۱۹ شهید معلم است، گفت: استکبار جهانی می داند که اگر جلوی این انقلاب را نگیرد ابر قدرتی دیگر در جهان به نام اسلام شکل خواهد گرفت که بنیان آنان را نابود خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن از تمام گزینه های روی میز خود برای نابودی انقلاب اسلامی می کند، افزود: مردم ایران اسلامی بدانند تا زمانی که به فرموده مقام معظم رهبری پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این کشور آسیبی نخواهد رسید.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه امام راحل ملت ایران را از مردم حجاز در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) برتر دانستند، ادامه داد: این جایگاه به واسطه ولایت مداری و بصیرت مردم به دست آمده است که امیدواریم مردم هم چنان پای کار بمانند و دست از انقلاب اسلامی بر ندارند.

 

در این مراسم از چند خانواده ای که 2 شهید تقدیم انقلاب کرده اند تقدیر شد. در حاشیه این همایش 4 برنامه دیگر از جمله افتتاح کارگاه تولید ماسک مسجد بازار فردوس، کافی شاپ شهدای فردوس، افتتاح نمایشگاه چلچراغ و همایش قرآنی اجرایی شدکهو هدف از برگزاری این همایش عمق بخشی و آشنایی بیشتر با نماز و قرآن متناسب با سیره شهدا بود.

 

گفتنی است کارگاه تولید ماسک مسجد بازار فردوس در 2 شیفت فعال خواهد بود و در هر شیفت ۱۵نیرو مشغول به کار می شوند و تولید روزانه حدود 2هزار عدد ماسک را در دستور کار خواهند داشت.

کد خبر 977747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha