ضرورت تسریع در پرداخت ۵۰ درصد مصوب صندوق توسعه ملی برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز و کوت عبدالله

یوسفی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی تخصیص ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی جهت اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان‌ اهواز، تاکید کرد: هرچه سریعتر باید ۵۰ میلیون یورو این مبلغ پرداخت شود.

«مجتبی یوسفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در خصوص نشست وی با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه تامین و افزایش اعتبارات جهت پروژه‌های عمرانی خوزستان و مسئله اضافه‌کار کارمندان پیگیری و مطالبه شد اظهار کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده مبنی بر افزایش قیمت‌ها و کاهش تخصیص اعتبارات جاری، از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست همکاری لازم در این خصوص را انجام شد.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای پرداخت اضافه‌کار کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خوزستان حدود ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که خوشبختانه دستورالعمل تامین آن دریافت شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین مطرح شد با توجه به محرومیت خوزستان، مشکلات زیرساختی، لزوم تکمیل پروژه‌های عمرانی و تنوع ردیف‌های اعتباری استان (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، نفت، توازن، انرژی و ...) نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری به استان هستیم.

 

یوسفی با اشاره به اینکه سه‌هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب است که ۵۰ درصد آن از ردیف نفت است تصریح کرد: متاسفانه این اعتبارات تخصیص پیدا نکرده، یعنی ۵۰ درصد از منابع خوزستان کاهش یافته و بر همین اساس درخواست شد تا ۳۰ درصد اعتبارات ردیف‌های بودجه‌ای به خوزستان افزایش یابد.

 

وی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی تخصیص ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی جهت اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان اهواز و کوت عبدالله اشاره کرد و یاد آور شد: پرداخت ۵۰ میلیون یورو بر مبنای نرخ نیمایی از این مبلغ برای اصلاح شبکه‌های فاضلاب شهرهای اهواز و کوت عبدالله هرچه سریع‌تر باید پرداخت شود.

 

کد خبر 978232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha