کاهش سیر بستری بیماران مبتلا به کرونا در گیلان

سالاری با بیان اینکه کادر درمان شبانه‌روز در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند گفت: با تلاش های مستمر مدافعان سلامت و رعایت اصول بهداشتی مردم، شاهد کاهش بستری بیماران کرونا ویروس در گیلان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان سالاری» امروز(پنج‌شنبه،۱۰مهر) به همراه جمعی از مسئولان با حضور در جمع مدافعان سلامت در بیمارستان رازی با تقدیر از رشادت ها و ایثارگری های کادر درمان در بحران کرونا ویروس اظهارکرد: کاهش بحران را مدیون کادر درمان هستیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه فعالیت های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی گیلان ستودنی است گفت: پاسداران، تشکل های مردمی و دیگر نهادها در این بحران متحد شدند و کمک های شایانی را به کادر سلامت استان داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.


وی به کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی در روزهای نخست بحران اشاره کرد و افزود: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در اغلب بیمارستان‌های استان ماسک و دستکش به‌اندازه کافی وجود نداشت اما درعین‌حال مدافعان سلامت در صف مقدم بهداشت و درمان ماندند و صحنه را خالی نکردند.


سالاری تصریح کرد: روزانه در بیمارستان رازی رشت حدود 300 بیمار بستری می‌شد که بار بسیار سنگینی بر روی دوش مدافعان سلامت بود.


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان ساخت: اکنون با تلاش‌های مستمر جان‌برکفان مدافعان سلامت، بستری در این بیمارستان از روند صعودی به ثبات نسبی رسیده است.

کد خبر 978460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha