اعمال محدودیت های یک هفته ای در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره

مرادی نافچی گفت: به دلیل وضعیت قرمز در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی به مدت یک هفته تعطیل و کلاس های درس مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان شامگاه یکشنبه درجلسه ستاد مقابله با کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

خدابخش مرادی نافچی با یادآوری وضعیت قرمز در شهرستان های استان زنجان خاطرنشان کرد: محدودیت در شهرهایی که وضعیت آن ها قرمز اعلام شده است، اعمال می شود.

 

به گفته وی، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، نمازهای جماعت مساجد، نماز جمعه، آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و تالارها، مراکز تفریحی، سینما، شهربازی و کتابخانه‌ها به مدت یک هفته تعطیل در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره تعطیل است.

 

وی از برگزاری کلاس های غیرحضوری در مدارس و دانشگاه ها به مدت یک هفته خبر داد و گفت: در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره کلاس های درس از 13 تا 19 مهرماه به صورت مجازی خواهد بود.

 

این مقام مسئول بر اعمال نظارت های مستمر توسط فرمانداران، اصناف و مسئولان مربوطه تاکید کرد و گفت: امسال پیاده روی اربعین نخواهیم داشت.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها اشاره کرد و گفت: بانک‌هایی که میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر از ۸۰ درصد است حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده باید نسبت به تقویت رعایت پروتکل‌ها بهداشتی اقدام کنند.

 

مرادی نافچی به برخورد با رئوسای بانک هایی که پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نمی شود، اشاره کرد و افزود: استان زنجان در تامین و توزیع اقلام بهداشتی کرونایی مشکلی ندارد.

 

وی از معرفی مراکز در نظرگرفته شده برای توزیع ماسک های یکهزار تومانی به معاونت اقتصادی خبر داد و گفت: باید ماسک هزار تومان با قیمت مصوب تعیین شده به مردم عرضه شود.

 

کد خبر 979568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha