دانشگاه علوم پزشکی  باید در اعمال محدودیت های صحیح نقش موثری داشته باشد

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه اقتصاد همه کشور از کرونا ضربه سنگینی خورده است به خصوص مشهد الرضا که اقتصاد زیارتی دارد، گفت:دانشگاه علوم پزشکی باید در اعمال محدودیت های صحیح نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز( ۱۴ مهر) در دیدار با هیئت نظام پزشکی استان خراسان رضوی گفت: اقتصاد همه کشور از کرونا ضربه سنگینی خورده است به خصوص مشهد الرضا که اقتصاد زیارتی دارد و این شهر نیازمند تصمیمات تخصصی تری برای اعمال محدودیت های کرونایی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: زیرا در این فصل سرما بسیاری از زائران می آیند و در هوای سرد صحن ها می نشیند و سرما می خوردند که مستلزم تصمیم خاصی برای بازکردن رواق های سرپوشیده حرم امام رضا(ع) است و فقط با اعمال محدودیت های بیشتر نمی توان جلودار کرونا شد بلکه باید برای هر شهر طبق شرایط اقتصادی آن شهر اعمال محدودیت ها صورت گیرد.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مسئول درمان است و باید در اعمال محدودیت های صحیح نقش موثری داشته باشد، افزود:شما عزیزان باید تلاش کنید با پرداخت تسهیلات به موقع به جامعه پزشکی، آنان را ساماندهی کنید تا خدمت رسانی به بیماران بهتر صورت گیرد.

 

امام جمعه مشهد بیان کرد: یکی از مهم ترین مسئولیت های ما این است که قدرشناس شهدای خدمت باشیم و امکانات لازم را برای جامعه درمانی که در خط مقدم مبارزه هستند، فراهم کنیم، سازمان نظام پزشکی برای نظارت است که باید مراقب نقض قوانین بهداشتی در جامعه باشد، در هیچ جای دنیا بسیج جامعه پزشکی برای کنترل این بلیه منحوس وجود نداشت، ما وظیفه داریم در مقابل فداکاری جامعه پزشکی قدردان باشیم و از آنان تشکر کنیم.

کد خبر 979917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha