مناسک اربعین در قالب مجازی برگزار می شود/ شهروندان نیازمند برنامه فرهنگی هستند

یعقوبی با اشاره به اینکه شهروندان نیازمند برنامه فرهنگی هستند گفت: مناسک اربعین در قالب مجازی در شهر فردیس با هدف تبیین قیام عاشورا با همت متولیان فرهنگی برگزار می شود.

« سید حمید یعقوبی» با اشاره به اهمیت برپایی مناسک اربعین حسینی به صورت مجازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برنامه های همایشی، فرهنگی و اجتماعی با توجه به شرائط کرونا در شهر فردیس تعطیل است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس افزود: یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی برپایی آئین اربعین حسینی است که با توجه به شرائط موجود به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: شهروندان نیازمند برنامه های فرهنگی در ابعاد مختلف هستند و متولیان فرهنگی با این مولفه می توانند برنامه ریزی های لازم را در جریان فضای مجازی قرار دهند. 

 

یعقوبی ادامه داد: با توجه به وجود بیماری ویروسی کووید ۱۹ انتظار می رود که شهروندان سبک زندگی خود را تغییر دهند و در این جریان مجموعه های فرهنگی نیز به دنبال راهکارهای مناسب در جهت محتواسازی و غنی سازی برنامه ها باشند. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس عنوان کرد: یکی از ایام مناسبتی خاص دهه محرم و اربعین حسینی است که اهمیت ویژه ای دارد که در سال جاری فضای مجازی قالب جریان سازی فرهنگی برای این مناسبت های مهم است. 

 

 

کد خبر 980086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha