برگزاری جشنواره ملی نماز نیایش کرونا و مدافعان سلامت در لبیک به ندای رهبری  

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص ماندگار شدن جهاد عظیم مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام «اصغر شاهرخی» عصر امروز ۱۵ مهر در نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با موضوع جشنواره ملی نماز، نیایش و کرونا و مدافعان سلامت، گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری که فرمودند؛ خدمات و صحنه های ماندگار مبارزه با کرونا که جهاد عظیمی در کشور رقم زده است را با نوشتار، گفتار، هنر و نمایش ماندگار کرده و روایت کنید بنابراین دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری دانشگاه جیرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز ، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در سطح ملی کرده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت افزود: در همین راستا از چندین ماه قبل برای برگزاری این جشنواره ملی فراخوان عمومی داده شده و شرایط و ضوابط شرکت در آن به متولیان فرهنگی نیز اعلام شده است.

وی بیان کرد: سپس از پوستر جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت رونمایی شد و با کمک اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری ها و همچنین از طریق دستگاه های فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی نحوه برگزاری این جشنواره انجام شد.

حجت الاسلام شاهرخی ابراز کرد: تاکنون ۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت ارسال شده است که این آثار در حال بررسی هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب که آثار نوشتاری و تصویری برتر در قالب کتاب به چاپ می رسند، خاطرنشان کرد: به نفرات اول یک میلیون تومان وجه نقد، تندیس جشنواره و گواهی با امضا رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب به هر کدام مبلغ ۸۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان همراه با تندیس جشنواره و گواهی با امضا رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعطا می شود.


وی در خاتمه ضمن تشکر از اصحاب رسانه، عنوان کرد: از اصحاب رسانه درخواست داریم تا در امر اطلاع رسانی نحوه برگزاری جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت ما را یاری کنند.

شایان ذکر است؛ جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در ۲ بخش ادبی و هنری و در ۷ رشته عکس، انیمیشن، نقاشی، کلیپ، شعر، خاطره و دلنوشته برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا اول آبان سال جاری است، داوطلبان باید آثار خود را به آدرس وب سایت WWW.jiroft.nahad.ir و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس  niyayeshfestival@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 980416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha