لزوم شناسایی راه‌های نفوذ دشمن/دشمن به دنبال برهم زدن  امنیت کشور است

حجت الاسلام شمس الدین گفت: نیروی انتظامی مسئولیتی سخت و خطیر در برابر دشمنان، بدخواهان و برهم زنندگان نظم و آرامش در جامعه داشته و با آنان برخوردی شدید، قوی و قاطع دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سیدعبدالجواد شمس‌الدین» امروز(یک‌شنبه، ۲۷ مهر) در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان انزلی، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با هوشیاری شیوه‌هایی را که دشمن زمان در این برهه از تاریخ استفاده می کند، شناسایی کرده و سپس آگاهی لازم را به مردم جامعه ارائه دهد.


امام جمعه انزلی ناجا را یکی از مهمترین و موثرترین مجموعه ها در نظام اسلامی برای حفظ امنیت و نظم در جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی در همه بخش‌ها و در کنار همه فعالیت‌های روزمره مردم قرار گرفته و تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی که در سراسر کشور در برقراری نظم و امنیت شهرها و حفاظت از مرزها در دریا و خشکی و خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد، ستودنی است.


وی از تلاش‌های پلیس راهور و همه نیروهای خدومی که در این مجموعه به‌صورت گسترده به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تقدیر کرد و گفت: خدمات این نیروهای تلاشگر جایگاه ویژه‌ای برای نیروی انتظامی پدید آورده است.


امام جمعه انزلی تاکید کرد: اهمیت انجام ماموریت‌های بسیار حساس و خطیر و وظیفه‌ای که برای تامین و برقراری امنیت در جامعه بر عهده دارید بر کسی پوشیده نیست.


وی تصریح کرد: برای تامین امنیت در جامعه در کنار مجهز شدن به ابزار و تجهیزات لازم در بعد سخت‌افزاری باید روحیه دینی، ایمانی و معنوی نیز به صورت مستمر تقویت شود.


خطیب جمعه انزلی خاطرنشان کرد: وظیفه شما تامین امنیت، شناخت دشمن و بدخواهانی است که به‌دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آرامش جامعه هستند‌. باید در مسیر دشمنانی که می‌خواهند از درون و بیرون به جامعه و امنیت اسلامی خدشه وارد کنند، حرکت کنید تا ضمن شناخت نقشه‌های آنها، برای مردم آرامش و آسایش را به ارمغان آورید.

 

شمس‌الدین اظهار داشت: برای موفقیت در جامعه باید با دشمن، شیوه‌ها و روش‌هایی که برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند را شناسایی کنیم تا بتوانیم راه مقابله با آن‌ها را طراحی و آماده کنیم و در ماموریت‌های خود به اجرا درآوریم.


وی تاکید کرد: امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف و روش‌های گوناگون و با محفل‌های متنوعی می‌خواهند فضای جامعه را برهم بزنند، اگرچه توطئه دشمنان همیشه بوده اما در این برهه از زمان با فشارهایی که در سایه تحریم‌ها، محدودیت‌ها و کارشکنی‌ها بر ما وارد می‌شود، به‌دنبال اخلال در درون جامعه اسلامی هستند تا با ایجاد مشکل برای مسئولین و کسانی که اداره جامعه را بر عهده دارند در بخش‌های مختلف مردم را دچار مشکل، ناامیدی و یاس کنند.


امام جمعه انزلی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه نیروهای رزمنده و تلاشگر اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه و رسته‌های قوای مختلف توانسته در برابر توطئه‌های دشمنان با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و نیروهای مسلح به ویژه شهدای ناجا توان مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان را پیدا کند.


گفتنی است، در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی انزلی، فرماندار انزلی، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

کد خبر 984153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha