یگان ویژه به خوبی در سلامت و امنیت نقش آفرینی کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یگان ویژه هم در سلامت و هم در امنیت به خوبی نقش آفرینی کرد و در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس{کرونا}، در طرح فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز مبادی ورودی استان را به خوبی حراست کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری چهارشنبه (30 مهر) در مراسم طرح اخوت ناجا و سپاه و مانور یگان ویژه استان کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای یگان ویژه را با روحیه، انگیزه و مصمم تر در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی می بینم و خداوند بزرگ را سپاسگزارم که با اقتدار، توان مضاعف و اراده قوی همچنان در خط ولایت و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همین طور رهروی از شهدای گرانقدر، مصمم ایستاده اید.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: امروز شعار هفته نیروی انتظامی «آموزش همگانی، نظم و انضباط و نظم ترافیکی» است و سال جاری با توجه به انتشار ویروس کرونا شعار نیروی انتظامی «با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است.

 

 

وی ادامه داد: یگان ویژه هم در سلامت و هم در امنیت به خوبی نقش آفرینی کرد و در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس، در طرح فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز مبادی ورودی استان را به خوبی حراست کرد و برای حفظ سلامت مردم انصافاً خوش درخشیدند و در آن شرایط آب و هوایی نامساعد با توجه به آلودگی این ویروس مردانه ایستادید و به خوبی از مرزهای استان کرمان حفاظت کرده و در کشور خوش درخشیدند.

 

 

سردار ناظری اظهار کرد: یگان ویژه در حوزه امنیت هم با اقتدار توام با رأفت در آبان ماه 98 به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت داشتند، درس خوبی داد و آن ها را از گوش دادن به اراجیف منافقین و کسانی که از روزهای آغازین پیروزی انقلاب علیه نظام مقدس اسلامی  داشتند را پشیمان کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه حضور یگان ویژه در کنار مدافعان سلامت برای حفظ سلامت و امنیت مردم در هر سنگری افتخار آفرین و موفقیت آمیز بود، بیان کرد: کوچکترین ایراد و خدشه ای به مأموریت شما وارد نبوده و این به دلیل همان آموزش و ارتقا سطح توان رزمی است.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: یگان ویژه در مأموریت های دیگر هم در استان کرمان خوش درخشیدند؛ چه در برخورد با اراذل و اوباش که با اقتدار ایستادند و چه در مأموریت های تأمین نظم و امنیت و برگزاری مسابقات ورزشی در اقصی نقاط و در شهرهای مختلف همکاری داشتند و چه در فراگیری آموزش هایی که ارتقا آمادگی جسمانی و علم و دانش و توان نیروها بوده، تلاش کرده اید.

 

 

وی گفت: در حوزه هوشمند سازی هم، یگان ویژه پرافتخار ناجا در سراسر کشور از لحاظ نیروهای با دانش و متخصص و ارتقا و مجهز کردن نیروها از نظر علمی در این حوزه و اشراف و بهره گیری از تجهیزات به روز و هم در تجهیز یگان ویژه و ارتقا و توسعه گردان ها در کشور و استان کرمان به خوبی عمل کرده است.

 

 

سردار ناظری ادامه داد: روز گذشته بار دیگر مدال افتخار بر سینه پرافتخار نیروهای انتظامی نشست و پیام ملکوتی مقام معظم رهبری به فرمانده سردار اشتری در روز گذشته دل همه ما را شاد و انگیزه و روحیه همه ما را برای برخورد با قانون ستیزان و هنجارشکنان و اراذل و اوباش مضاعف کرد.

 

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بیان کرد: ابراز رضایت فرمانده معظم کل قوا از خدمات ارزشمند نیروهای انتظامی به خصوص نیروهای یگان ویژه در سراسر کشور، کلام ارزشمندی است که نور امید را در قلب همه ما روشن می کند و خدا را سپاس می گوییم که خدمات ارزشمند نیروهای انتظامی در اقصی نقاط کشور مورد رضایت رهبری و مردم ولایت مدار کشور  قرار گرفته است.

 

 

سردار ناظری با بیان اینکه این فرمایشات بار سنگین احساس مسئولیت ما را بیشتر می کند که باید تلاش مضاعف و اقتدار توأم با رأفت و مهربانی در همه مضاعف کند؛ افزود: تن اراذل و اوباش و اشرار و قاچاقچیان مسلح باید از دیدن نیروی انتظامی و یگان وِیژه بلرزد و مردم بصیر ایران اسلامی با دیدن نیروهای پرافتخار نیروهای انتظامی و یگان ویژه احساس آرامش و احساس امنیت بکنند.

 

 

وی با بیان اینکه باید هم بال دانش و هوشمند سازی و هم بال ایمان، تقوا، اخلاص و اخلاق را تقویت کنیم، اظهار کرد: قطعاً با ارتقا سطح علم و دانش و مبانی اعتقادی و اخلاقی خود، خدمتگزاران بهتری برای مردم خواهیم بود.

کد خبر 985384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha