حضور سپاه در سیل تجلی وحدت شیعه و سنی بود

دستمرد گفت: سپاه همیشه در مشکلات کنار مردم است و حضور سپاه در سیل تجلی وحدت شیعه و سنی بود.

«احمد دستمرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: سیل سال گذشته استان گلستان بخش های مختلف شهرستان گمیشان اعم از شهر گمیش تپه، سیمین شهر و روستاهای آن را تحت تاثیر قرار داد.

 

فرماندار گمیشان با بیان اینکه 3 هزار و 960 واحد مسکونی در گمیشان در حادثه سیل دچار خسارت شد، ادامه داد: از این میزان 3 هزار و 107 واحد خسارت دیده تعمیری و 853 واحد مسکونی نیز احداثی بود.

 

دستمرد یادآور شد: سپاه گیلان عملیات اجرایی بیش از 200 واحد مسکونی تعمیری و 87 واحد مسکونی احداثی را در گمیشان به اتمام رساند و بازسازی و بهسازی واحدهای سیل زده در کمتر از 18 ماه به سیل زدگان تحویل داده شد.


وی خاطرنشان کرد: امروز با حضور فرماندهان سپاه و استاندار گلستان اتمام بازسازی واحدهای سیل زده در این قسمت اعلام شد و امیدوارم مردم گمیشان بتوانند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و در ماه ربیع الاول ساختمان های خود را تحویل بگیرند.

 

فرماندار گمیشان ابراز داشت: سپاه همیشه در مشکلات کنار مردم است و حضور آنها در حادثه سیل گلستان تجلی وحدت بین شیعه و سنی بوده است.

 

دستمرد خاطرنشان کرد: در حادثه سیل 6 شهید خدمت از شهرستان گمیشان و یک نفر از شهدا از گرگان بوده که این مهم نشان می دهد مردم ایران در سختی ها کنار هم هستند.

 

وی با قدردانی از عملکرد سپاه در خدمت رسانی به سیل زدگان گمیشان گفت: پاسداران در حادثه سیل سنگ تمام گذاشتند و در حین و پس از سیل همراهی خوبی با مردم سیل زده گمیشان داشتند.

 

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در بحث خسارت های ناشی از سیل، بازسازی جاده ها انجام شده است، البته چند مورد ترمیم پل های کشاورزی باقی مانده که این مهم نیز در دست اقدام است.

 

دستمرد به محدودیت های اعتباری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بازسازی و تعمیر واحدهای سیل زده گمیشان به اتمام رسیده و در بخش احداثی نیز ساخت ۵۰ واحد مسکونی حوالی مسکن مهر برای خانه های میراثی در حال انجام است.

کد خبر 985506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha