ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا نخواهند رفت

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: تبلیغ قابل تعامل بودن آمریکا فریبی بیش نیست و ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۲۳ آبان) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با اشاره به کاهش قیمت ارز و طلا در کشور گفت: این کاهش قیمت مختص ایران نیست اما عده ای در داخل کشور که مرعوب آمریکا هستند این موضوع را مرتبط با سرکار آمدن بایدن جلوه می دهند.
 
امام جمعه رشت تبلیغ ارتباط کاهش ارز و دلار با انتخابات آمریکا را عوام فریبی دانست و گفت: سردمداران آمریکا برای حفظ هیمنه خود و جلوگیری از افول این کشور به دنبال تبلیغات گسترده درباره قدرت مالی و نظامی خود هستند.
 
وی با بیان اینکه بخشی از کاهش قیمت دلار در ایران متاثر از انتخابات آمریکاست، اعلام کرد: بخش اعظمی از آن مرتبط با اقدامات قوه قضائیه و مسئولان برای بازپس گیری دلارهای بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف است.
 
فلاحتی خاطرنشان ساخت: برخی سرمایه داران که از دو سال گذشته تسهیلات برای واردات کالا از دولت گرفته بودند، دلارها را به دولت بازگردانند و این موضوع هم باعث کاهش قیمت دلار در کشور شد.
 
وی افزود: اگر عده ای خودفروخته به دنبال تبلیغ این هستند که با کاهش قیمت دلار با سر کار آمدن بایدن زمینه مذاکره با آمریکا را فراهم کنند، بدانند از ملت ایران تودهنی خواهند خورد.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه تبلیغ قابل تعامل بودن آمریکا فریبی بیش نیست گفت: همچون گذشته باید بیدار باشیم و دشمنان بدانند ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا نخواهند رفت.
 
وی یادآور شد: آمریکا رو به افول است چرا که با وجود تبلیغات گسترده در مقابل کرونا عاجز شده و بیشترین تعداد مبتلایان و فوت شدگان در دنیا را دارد.
 
فلاحتی گفت: شکست در غرب آسیا و جنگهای نیابتی، شکست در طرح از بین بردن دولت های سوریه و ونزولا و مقابله با مردم یمن، شکست در فتنه های 88 و 98، شکار پهپاد و شکست تحریم های تسلیحاتی، حمله موشکی به عین الاسد و بدهکاریهای مالی گسترده بخشی از نشانه های افول و انحطاط آمریکاست.
 
امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آمریکا امروز در موضع ضعف قرار گرفته و آنگاه عده ای از ملت سرافراز ایران انتظار دارند با این کشور توسری خورده ارتباط داشته باشد.
کد خبر 992708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha