گره گشایی از مشکلات مردم از برکات فعالیت بسیج در کشور بوده است

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: بی شک یکی از دستاوردها و برکات فعالیت بسیج در کشور، گره گشایی از مشکلات مردم در ابعاد و عرصه های مختلف بوده است.

«مرضیه ابراهیم آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه ملت به خصوص بسیجیان مخلص و سرافراز ایران اسلامی اظهار داشت: یکی از مأموریت های اصلی بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار دفاع از میهن و انقلاب و نظام اسلامی، تسهیل و مهیا نمودن زمینه خدمت رسانی به آحاد مردم به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت جامعه بوده که در این رابطه حقیقتاً کارنامه بسیج بسیار درخشان و مایه افتخار است.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم افزود: در سال های اخیر چه در بحث کمک رسانی به حادثه دیدگان سیل و زلزله و غیره و چه در سال جاری در بحث مقابله با کرونا، بخش مهمی از ظرفیت عظیم بسیج در کل کشور به میدان آمد و اقدامات بسیار بزرگ و مبارکی در این راستا شکل گرفت.

 

وی همچنین گفت: بنده معتقدم که هر گاه اندیشه و روحیه بسیجی با فعالیت جهادی تلفیق شده، شاهد تحقق بسیاری از کارهای به ظاهر غیر ممکن در کشور عزیزمان بوده ایم و امروز نیز در بحث مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی باید هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت عظیم بسیج با چاشنی همان روحیه و تفکر انقلابی و جهادی استفاده کنیم.


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم همچنین گفت: از ابتدای شیوع ویروس نحس کرونا، خواهران بسیجی در سطح استان قم در عرصه های گوناگونی چون تولید ماسک و اقلام بهداشتی، همچنین تهیه ارزاق و بسته های معیشتی در قالب اجرای رزمایش مؤمنانه و نیز حضور مخلصانه و جهادی در بیمارستان ها و کمک به کادر بهداشت و درمان، پیش قدم بوده و به لطف الهی تاکنون فعالیت های بزرگ و چشمگیری را رقم زده اند.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این ها و با توجه به تشدید گرانی و تورم در ماه های اخیر، به همت حوزه های مقاومت بسیج خواهران در رده ها و اقشار گوناگون در سال جاری، برای دختران دم بخت خانواده های کم بضاعت و نیازمند استان، جهیزیه تهیه و تدارک شده و البته این روند مبارک و خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

 

ابراهیم آبادی در خاتمه گفت: همه ما باید با تکیه بر ظرفیت عظیم بسیج و در سایه تقویت روحیه جهادی در مسیر خدمت رسانی به جامعه و به ویژه محرومان بکوشیم و به این وسیله زمینه رضایت خاطر مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب را فراهم نماییم.

کد خبر 995723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha