تفکر بسیجی، در جنگ اقتصادی امروز نقش آفرین است

حجت الاسلام طهماسبی، تکیه بر تفکر بسیجی را گره گشای مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی در جنگ اقتصادی نقش آفرین است.

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بسیج نیروی مخلص خدا است و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات است.

 

امام جمعه کوهدشت عشق به خدمت، عدالت و آزادگی را از ویژگی های یک بسیجی عنوان کرد و افزود: این ویژگی ها برگرفته از مکتب نورانی امام حسین(ع) است.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیجی با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های مختلف، ادامه داد: نقش تأثیرگذار بسیج در جنگ اقتصادی و سلامت نمایان است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه فکر نورانی امام راحل امروز به تمام جهان مخابره شده است، عنوان کرد: امروز با حضور نیروهای بسیجی جبهه‌های مقاومت و هسته‌هایی قوی در این راستا شکل‌ گرفته است.

 

وی بسیج را نماد مقاومت و ایستادگی خواند و یادآور شد: تفکر بسیجی امروز دشمن و استکبار جهانی را به‌ زانو درآورده است.

 

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: اقتدار جبهه مقاومت نشانه جهانی ‌شدن فرهنگ و مکتب بسیج است، باید در سایه تفکر بسیجی در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بلای ویروس کرونا یک تهید و یک فرصت است.

 

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: امروز روز خدمت و تلاش  صادقانه به همراه برنامه‌ریزی دقیق است، در ایام سیل و آتش‌سوزی بسیجیان کوهدشت در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم بودند و امروز در صحنه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم حاضر هستند.

کد خبر 995860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha