اخلاص عمل، رمز موفقیت بسیج است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه در هر زمینه ای که بسیج ورود پیدا کند، موفق عمل خواهد کرد، گفت: رمز موفقیت بسیج اخلاص عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(۲آذرماه)  در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ولایتمداری، اطاعت از آموزه‌های الهی و اخلاص عمل ویژگی مهم بسیج است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انجام کار برای رضای خدا و حضور در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن از دیگر ویژگی بسیج است، گفت: اقدامات سپاه و بسیج در لرستان امید بخش است.

 

وی با بیان اینکه فرمان امام راحل در زمینه ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی بسیج نشان دهنده عمق نگاه ایشان بوده است، خاطرنشان کرد: نهادها و سازمان‌هایی که امام (ره) ایجاد کرد حکایت از هوشمندی ایشان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به ورود بسیج در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و خدمت به مردم اشاره کرد و بیان داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف استان در حال انجام وظیفه است و خدمت خالصانه و تلاش برای کسب رضای خدا مهم ترین عامل در موفقیت نیروهای بسیجی است.

 

وی بر ضرورت ترویج و تبیین تفکر بسیجی و شهید سلیمانی در همه ارکان دولت، گفت: در سایه این مهم شاهد تحقق دولت اسلامی خواهیم بود چراکه دولت اسلامی و جامعه اسلامی وابسته هستند.

 

کد خبر 996000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha