فرهنگ بسیج رمز بقای انقلاب و عامل پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام مکرم فرهنگ و تفکر بسیجی را لازمه حل مشکلات جامعه دانست و گفت: فراگیری فرهنگ بسیج رمز بقای انقلاب و مایه پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«جابر مکرم» صبح امروز(چهارشنبه، 5آذر) در جمع مردم و بسیجیان خشکرودبار در مسجد ولی عصر(عج) با تبریک هفته بسیج و میلاد امام حسن عسکری (ع) به تشریح مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و دلایل آن پرداخت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به مشکلات معیشتی، اقتصادی و موانع پیشرفت و ازدواج جوانان افزود: بخشی از این مشکلات در داخل و به دلیل سوء مدیریت و ناکارآمدی برخی مسئولان، سیاست‌گذاری اشتباه و عدم مهار نقدینگی و به تبع آن ایجاد تورم و توقف ساخت مسکن مهر از سال ۹۲ و بخشی وجود تحریم‌های ظالمانه غرب و در رأس آنها آمریکا برای ایجاد فشار حداکثری و براندازی است.

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در مذاکره با توجه به عهدشکنی در برجام و با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص غیر قابل اعتماد بودن یهود گفت: قرآن یهود را تفرقه افکن، نژادپرست و بد عهد می‌داند.

 

حجت‌الاسلام مکرم راه حل مشکلات کشور را نگاه به ظرفیت و اعتماد به جوانان انقلابی و تفکر بسیجی در داخل دانست و تصریح کرد: هرگاه به جوانان و تفکر بسیجی اعتماد کردیم موفق بودیم مثل بحث موشکی، کشتی سازی و صنعت داروسازی و دلیل اینکه عراق طی هشت سال دفاع مقدس نتوانست یک وجب خاک ایران را تسخیر کند همین تفکر بسیجی بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا فرهنگ و تفکر بسیجی را لازمه حل مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: فراگیری فرهنگ بسـیـج رمـز بقـای انقلاب و مایـه پیشرفت کشـور است.

 

 

کد خبر 996966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha