هر قطره خون شهید ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام از پیشرفت، آسایش، رشد و ارتقا ملت ایران در هراس هستند گفت: هر قطره خون شهید ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی » امروز(یک‌شنبه، ۹ آذر )در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حادثه تلخ ترور و از دست‌دادن شهید «فخری‌زاده» دانشمند و شخصیت علمی برای آحاد ملت ایران حادثه بسیار تلخی است، اظهار داشت: دانشمندان در حوزه‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی سرمایه‌های بزرگ‌ملی کشور شمرده شده جبران این سرمایه‌ها به راحتی امکان‌پذیر نیست.

 



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تداوم حرکت علمی و جهاد تمدنی آنان توسط قشر جوانان دست پرورده این سرمایه ملی در دانشگاه ها بایستی ادامه یابد گفت: این حادثه تلخ پژواک بلندی است که رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپایی‌ها هیچ وقت راضی نیستند ما به پیشرفت، آسایش، رشد و ارتقا دست یابیم.

 


وی ادامه داد: دشمنان دیرینه این ملت که حداقل در ۲۰۰ سال اخیر یعنی آمریکا، اروپا و غده سرطانی یعنی رژیم نامشروع اسرائیل از زمان موجودیت‌شان یا ذخایر ارزی ما را به غارت برده‌اند و یا سرمایه‌های علمی ما را به نوعی اگر نتوانستند بدزدند، آن‌ها را ترور کنند.

 


حجت السلام مهدوی با تاکید بر اینکه امثال شهید شهریاری، احمدی‌روشن ‌و فخری‌زاده افرادی بودند که برای ارتقای تمدنی این ملت سنگ بناهای ارزشمتدی را پای گذاری کردند افزود: وقتی صهیونیست‌ها از قبل نشانه ترور فخری‌زاده‌ها را دارد، نخست واجب بود که دولت‌مردان ما برای امنیت آن‌ها بیشتر از وضعیت کنونی پیش‌بینی می‌کردند.

 



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: قطره خون این شهید همه ما را بیدار می‌کند که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با یک ایران متمدن و رشدیافته به شدت مخالفت می‌کنند.

کد خبر 998411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha