هشدار سخنگوی انصار الله  خطاب به دشمنان مردم یمن

سخنگوی انصارالله یمن به دشمنان در صورت ادامه جنایتشان در این کشور هشدار داد و تاکید کرد که این حملات، هزینه سنگینی برای دشمنان ما خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»، محمد عبدالسلام، رئیس هیأت ملی مذاکره‌ کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله در توییتر خود نوشت: حمله به یمن، جنایت و محاصره این کشور جرم است.

 

وی با هشدار به دشمنان یمن تاکید کرد که ادامه جنایت در یمن و متوقف نکردن این حملات، هزینه سنگینی برای دشمنان ما خواهد داشت.

 

محمد عبدالسلام در ادامه تاکید کرد: دشمنان به صورت روزانه دست به ارتکاب کشتار وحشیانه می زنند و ادامه محاصره و ممنوعیت ورود کشتی های حامل نفت و تعطیلی فرودگاه بین المللی صنعاء تاکنون باعث فوت ده ها هزار شهروند و بحران اقتصادی در کشور شده است.

 

وی پیش از این در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود: نماینده سازمان ملل در امور یمن با انجام سفرهای بی فایده و بی محتوا به دنبال سرپوش گذاشتن بر ادامه جنایات دشمن و محاصره ملت یمن و نادیده گرفتن درد و رنج ملت یمن ناشی از بسته بودن فرودگاه‌ها و بنادر است.

 

گفتنی است، به دلیل تجاوز عربستان به یمن، تاکنون هزاران یمنی به شهادت رسیده‌ اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده‌ است.

کد خبر 1018662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha