مراقب باشیم انقلاب به دست نا اهلان نیافتد

امام جمعه زابل گفت: مراقب باشیم نظام و انقلاب ما و امانتی که شهدا به ما دادند به دست کسانی نیافتد که عقیده ای به شهدا و راه سرخ و مبارک آنها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین عزیزی» در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام مردم سیستان علیه حکومت پهلوی در 19 بهمن 1330 و یادواره شهدای شهرستان زابل بیان داشت: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، خطرهایی این انقلاب را تهدید می کند.

 

امام جمعه زابل با بیان اینکه محاصره اقتصادی بخشی از تهدیدات دشمنان نسبت به انقلاب است، ادامه داد: آن چیزی که بیش از همه انقلاب اسلامی را تهدید می کند تفکر مضری است که ریشه در مغرب زمین دارد و آرام آرام مثل موریانه به رگ و پی این نظام ورود می کند.

 

عزیزی یادآور شد: نا اهلان جهان بینی مادی را جایگزین جهانبینی توحیدی مردم کرده اند، نا اهلان آنهایی هستند که به جای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت گفتمان لیبرالیسم را در جامعه ما نهادینه می کنند. نااهلان و نامحرمان آنهایی هستند که به جای تکیه به خدا و تکیه بر نیروی لایزال این مردم ، چشمشان به دستان چدنی زیر دستکش های مخملی غربی ها است.

 

وی افزود: مراقب باشیم نظام و انقلاب ما و امانتی که شهدا به ما دادند به دست کسانی نیافتد که عقیده ای به شهدا و عقیده ای به این راه سرخ و این راه مبارک ندارند.امیدواریم خدای متعال ما را امانت داران موفقی قرار دهد و شهدای عزیزمان را از ما راضی کند.

کد خبر 1024862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha