دوره های آموزشی جشنواره نوجوانی «کارآزمای» برگزار می شود

دوره های آموزشی جشنواره نوجوانی «کارآزمای» از ۲۰ فروردین ماه با حضور اساتید شاخص در حوزه کسب و کارهای خانگی و شخصی به صورت آنلاین برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می شود .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان  و به نقل از روابط عمومی مدیریت  فرهنگی هنری منطقه9، با توجه به شعار سال با عنوان تولید ،پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها، جشنواره کارآزمای به عنوان اولین رویداد آموزشی تجربی کسب و کارهای خانگی ، شخصی و موفق با حضور اساتید علیرضا احدی، فرزاد سیدی، محمدرضا کریمی، مهدی پاکروان، امید کربلایی، نازنین توحیدی و سمیه زمانی برای نوجوانان برگزار می شود.

مفاهیم اولیه کسب و کار، مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا با اپلیکیشن، فنون مذاکره و متقاعد سازی، تبلیغ نویسی و تبلیغ سازی و معرفی الگوهای برتر، تنها بخشهایی از دوره های آموزشی جشنواره کارآزمای است.

از آنجایی که یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه و پیشرفت کشور در حوزه تولید، تقویت اقتصاد و بهره‌مندی مردم به ویژه نوجوانان از فرهنگ تولید و داشتن روحیه کار و تلاش است،جشنواره «کارآزمای» با هدف عجین شدن نوجوانان با فرهنگ کار، کارآفرینی و تولیدبا حضور اساتید مجرب و صاحبان کسب و کار موفق برگزار می‌شود.

افراد متقاضی باید مهارت یا ایده تولید محصول و ارائه خدمت برای راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند وتا 18 فروردین ماه که مهلت پایان ثبت نام است با تکمیل فرم ثبت‌نام ، در دوره‌های آموزشی آنلاین                شرکت کنند.

 

متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی karazmay.farhangsara.ir نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688551 تماس بگیرند.

کد خبر 1042964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha