بچه مسجدی ها با آواهای کریمانه به استقبال میلاد امام مهربانی ها رفتند

نوجوانان هنرمند فهما در خراسان شمالی با آواهای کریمانه و توسل به حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) همراه جشن های مردمی دهه کرامت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بچه های کانون فرهنگی و هنری انقلاب بجنورد در قالب گروه سرود «نسیم ولایت» با دو اجرا در برنامه زنده شب های اترک در مدح امام رضا (علیه السلام) و فرهنگ رضوی اشعار تنظیم شده به این مناسبت را خواندند و متوسل به امام مهربانی شدند.

 

گروه سرود «نسیم ولایت» به سرپرستی و مربیگری «علی پولادی» و همراهی حجت الاسلام رضا جواهری برای این برنامه آماده شدند و زینت بخش ابتدا و انتهای این برنامه تلویزیونی شدند.

 

این گروه از ابتدای دهه کرامت تا کنون با اجراهای مختلف در جشن های مختلف مردمی در مساجد و نیز اجراهای خیابانی برای عموم مردم همراه دلباختگان حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (علیه السلام) در این ایام بودند.

 

همزمان با میلاد شمس طوس حضرت امام رضا (علیه السلام) در قالب طرح آوای کریمانه گروه سرود «کوثر ولایت» شهرستان اسفراین نیز در این برنامه زنده تلویزیونی در مدح امام مهربانی ها نغمه سرایی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ طرح ملی آواهای کریمانه با محوریت اجرای سراسری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» از ابتدای دهه کرامت سال جاری آغاز شده و تا پایان این ایام با همنوایی کودکان و نوجوانان مسجدی ادامه دارد.

 

کد خبر 1068767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha