دهه کرامت، فرصت مغتنمی برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع)

شریفی، گفت:دهه کرامت، فرصت مغتنمی برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) در بین آحاد افراد جامعه است که باید از آن بهره کافی برده شود.

 رضا شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به نامگذاری فاصله زمانی میلاد  «حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)» به نام دهه کرامت، فرصت مناسبی است که تمامی تلاش‌ها در معرفی فرهنگ رضوی فراهم آید و می‌توان گفت که دهه کرامت، دهه هدایت و رهبری و دهه اظهار عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت و ائمه اطهار(ع) است.

 

مسئول تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه افزود: دهه کرامت، فرصت مغتنمی برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) در بین احاد افراد جامعه است که باید از آن بهره کافی برده شود.

 

وی خاطر نشان کرد:  ایجاد زمینه مناسب در نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و رشد و توسعه معرفتی آحاد جامعه، معرفی الگوهای تأثیرگذار با استفاده از منابع معتبر و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان از فواید تبیین ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و عاطفی و کرامات امام رضا (ع) و نیز اهداف سفر حضرت معصومه (س) به شهرمقدس قم، ولایت‌عهدی امام رضا (ع) و درس‌هایی از زندگانی پر خیر و برکت آن حضرات است.

 

شریفی اظهار کرد: برای خودسازی توسل به اهل بیت(ع) ضرورت دارد و بدون توسل به اهل بیت(ع) انسان نمی تواند تزکیه نفس بنماید و باید حتما کمک اهل بیت(ع) باشدو در میان اهل بیت(ع) حضرت سیدالشهدا(ع) عنایتشان به سالکان راه سیر وسلوک بیشتر است بنابراین تبیین ابعاد شخصیتی و زندگانی پر خیر و برکت امام رضا و خواهر گرامیشان برای جوانان ونوجوانان و گروههای هدف از طریق گفتمان های دینی و سخنرانی کارشناسان مذهبی امری ضروری است.

 

 

کد خبر 1069096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha