راه اندازی کاروان شادی غدیر در آران و بیدگل

مدیر مرکز افق آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) از راه اندازی کاروان شادی در روز عید غدیر و گلباران این حرم مطهر خبر داد.

حجت الاسلام علی ناصریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر خم، کاروان شادی غدیر حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) را گلباران خواهد کرد.

 

مدیر مرکز افق آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: حرکت این کاروان از ساعت ۱۸:۳۰ روز عید غدیر از میدان سپاه به سمت علوی ترین حرم اهل بیت (ع) آغاز خواهد شد و در طول مسیر، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در وصف مولای متقیان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام ناصریان تصریح کرد: در طول این مراسم، خادمان افتخاری حضرت محمد هلال(ع) هم با در دست داشتن شاخه‌ های گل پيشاپيش مردم حركت خواهند كرد.

 

امام جماعت حرم مطهر حضرت محمدهلال (ع) خاطرنشان كرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و  مداحان اهل بيت(ع) در طول مسير حركت این كاروان در وصف مولای متقیان  به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام ناصریان افزود: این مراسم با گلباران ضريح مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) ادامه خواهد يافت و خادمان و مجاوران حرم، با اهدای شاخه‌های گل به ساحت مقدس حضرت محمد هلال(ع)، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) اعلام خواهند داشت.

 

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بيدگل، شمالی‌ترين نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1079621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha