رسانه مولفه قدرت / خبرنگاران در ارتقا فرهنگ جامعه کوشا باشند

محمدی با بیان اینکه خبرنگاری فقط شغل نیست بلکه یک رسالت است گفت: رسانه یکی از مولفه های قدرت شمرده می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «احسان الله محمدی» امروز ( سه شنبه، ۱۹ مرداد ) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه ای و تاثیر گذاری در جامعه دارند.‌


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده است گفت: عظمت خبر و خبرنگاری در قرآن آورده شده است.

 

وی اذعان کرد: قلم قداست بسیار عظیمی دارد. قلم و نوشتن همیشه مهم بوده و بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه خبرنگاری فقط یک شغل نیست بلکه یک رسالت است تصریح کرد: قلم اسلحه و خبرنگار مجاهد میدان نبرد در رسانه شمرده می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اضافه کرد: به وسیله قلم می توان جامعه را توسعه بخشید و به سعادت رساند.

 

وی افزود: خبرنگاری تعهد کاری در کنار عشق و هنر است، خبرنگاران در سختی ها و بحران ها فعال هستند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: خبرنگاران بایستی بنا به وظایفی که دارند از مخلص ترین افراد باشند و برای ارتقا فرهنگ و آگاهی و شناسایی مشکلات و معضلات جامعه بکوشند.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه یکی از مولفه های قدرت است اذعان داشت: هر چقدر رسانه قدرتمندتر باشد آن کشور قدرتمندتر است. رسانه امروزه یکی از مولفه های قدرت شمرده می شود.



وی اضافه کرد: خبرنگار سفیر آگاهی و دانایی و شخصیتی جریان ساز و فرهنگ ساز است. خبرنگاران در ایجاد و ترویج فرهنگ دینی نقش ارزنده ای دارند.



حجت الاسلام محمدی خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات سپاه و دولت به وسیله قلم شیوای خبرنگاران به سمع و نظر مردم می رسد.‌

کد خبر 1083703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha