هفتمین  جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می شود

پارسا از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۱ قالب در گیلان خبرداد و گفت: علاقمندان باید آثارشان را تا ۲۵ آذر امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی پارسا» امروز ( پنج شنبه، ۱۱ شهریور ) در نشست خبری هفتمین جشنواره ابوذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران همواره با قلم شیوایشان بسیاری از مشکلات و موانع را حل و زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کنند.‌

 

رییس بسیح رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به مانند سال‌های گذشته جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می‌شود گفت: هفتمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب گزارش، تیتر، یادداشت، مستند کوتاه، موشن گرافی، عکس، کلیپ، خبر و کاریکاتور و اینفوگرافی و مصاحبه برگزار می‌شود.

 

وی به محورهای جشنواره پرداخت و تصریح کرد: امید آفرینی، مطالبه گری مردمی و دفاع و امنیت، روحیه جهادی و انقلابی و بسیج، آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، دشمن شناسی و توجه به توان داخلی و مانع زدایی، سبک زندگی، مواسات و کمک‌های مومنانه، نماز،‌ امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت فضای مجازی و دفاع مقدس و ایثار و شهادت از جمله محورهای جشنواره ابوذر شمرده می‌شوند.

 

پارسا به محور بومی جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: احیا واحدهای تولیدی از جمله محورهای بومی جشنواره است.

 

وی در ادامه به جایزه ویژه جشنواره مذکور که با نام شهدای رسانه برای نخستين بار اهدا می شود، پرداخت و اظهار داشت: در این بخش یک نفر انتخاب خواهد شد.

 

رئیس بسیح رسانه سپاه قدس گیلان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثارشان در بازه زمانی اول دی ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۵ آذر امسال به آدرس سایت www.AboZarGiln.ir ارسال کنند.

 

پارسا خاطرنشان ساخت: داوران هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان خارج از استان پیش بینی شده است.  

کد خبر 1090639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha