شهدا زمینه‌ساز ایجاد انقلاب بزرگ جهانی شده‌اند

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه دنیا منتظر حادثه عظیمی است و نباید در این مسئله تردید داشته باشیم که شهدا هم زمینه‌ساز این انقلاب بزرگ جهانی شده‌اند گفت: شهدا به دنبال دنیا نرفتند و مظلومیت اهل بیت (ع) را جبران و خدمت بزرگی به کشور ما کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» شب گذشته در مراسم پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام محمد کیهانی» که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان شهیدپرور اندیمشک در گلزار شهدا برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: شهدای گرانقدر حاضر، ناظر و زنده هستند و ما را می‌بینند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه ما باید به شهدا استغاثه کنیم افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما درگیر یک جنگ نامتقارن هستیم که این مشکل اصلی دولت سابق بود و آن را نفهمیدند.

 

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که عزم و اراده قوی به عنوان عنصر تعیین‌کننده در این جنگ جهانی نامتقارن بین جبهه اسلام و جبهه کفر محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه شهدا سنگربانانی هستند که ما باید در پناه آنها قرار بگیریم تصریح کرد: در این جنگ نامتقارن، این شهدا به ما قدرت، عزم و اراده می‌دهند.

 

وی با بیان اينکه امام خمینی (ره) برای آینده آمده بود عنوان کرد: کسی که در آینده قدم می‌زند و آن را می‌بیند و ضمن تحلیل و تصمیم‌گیری، سیاست‌های خود را بر اساس آن ترسیم می‌کند، فردی دارای استراتژی است و غرب امروز به بن‌بست رسیده چرا که اینگونه شخصی را ندارد.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه چهره، نام، یاد، رسم و راه شهدای والامقام مانند ستارگان درخشان آسمان در حال درخشش است و راه را برای ما روشن می‌کنند ادامه داد: دنیا منتظر حادثه عظیمی است و نباید در این مسئله تردید داشته باشیم که شهدا هم زمینه‌ساز این انقلاب بزرگ جهانی شده‌اند.

 

وی ابراز کرد: شهدا دارای عبودیت و بندگی بودند، ولی ما را تنها نگذاشتند، به دنبال دنیا نرفتند و مظلومیت اهل بیت (ع) را جبران و خدمت بزرگی به کشور ما کردند.

 

حجت‌الاسلام حاجتی امروز را روز عزت و پیروزی دانست و اضافه کرد: ما شاهد مشکلات فراوانی هستیم و موانع زیادی بر سر راه داریم اما آینده کاملا روشن است و در آینده پرچم مهدوی به اهتزاز در خواهد آمد.

 

وی به بیان سخنانی در رابطه با پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف نسبت به گذشته و همچنین آینده‌نگری امام خمینی (ره) در مورد انقلاب و اسلام پرداخت.

 

در حاشیه این مراسم، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک تجلیل شدند.

 

شهید کیهانی ۹ آبان ۱۳۹۵ در منطقه سه هزار واقع در جنوب غرب حلب به دست تک تیرانداز داعش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1111447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha