مساجد باید محور تمام فعالیت ها باشند

حجت الاسلام حاجی پور گفت: در گام اول انقلاب محور تمام فعالیت ها مساجد بود و در تداوم انقلاب نیز باید مساجد، محور فعالیت ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «عادل حاجی پور»، امروز (دوشنبه ۱۷ آبان) در جمع مسئولان بخش های مختلف ستاد نماز جمعه جهرم گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین و قوی ترین رسانه هایی است که می تواند صدا و رسای اسلام را به گوش جهانیان برساند.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با اشاره به اینکه مهمترین رسالت امروز نماز جمعه را رساندن صدای این حقایق نورانی را به گوش مردم عنوان کرد و اظهار داشت: با بسیج کردن ظرفیت های فکری و مذهبی هر شهر برنامه های راهبری، مناسبتی و مسئله محور به وسیله ستادهای نمازجمعه انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب محور تمام فعالیت ها مساجد بود و در تداوم انقلاب نیز باید مساجد، محور فعالیت ها باشند، تصریح کرد: در برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی ها باید به این مهم توجه شود تا به بی راهه نرویم.

 

حجت الاسلام حاجی پور با تاکید بر اینکه همت، تلاش، اراده و جهاد فرهنگی زمانی جوانه می‌زند که سر جای خود قرار بگیرد، عنوان کرد: نظام مسئله یابی باید در دستور برنامه ها و مهمترین ماموریت ستادهای نماز جمعه قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: آسیب ها و چالش های مختلف می تواند به عنوان نظام مسئله یابی تبیین و با ارائه برنامه های فرهنگی و زمان بندی بر حل و احیای آن اقدام شود.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس خاطرنشان کرد: نظام ارزیابی نمازجمعه دارای جامعیت کامل بوده و 300‪ آیتم دارد که بر مبنای آن مجموعه های نماز جمعه شهرها ارزیابی می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه شهرستان جهرم همواره در قله بوده اند، گفت: حضور موثر اقشار مختلف در ستاد نمازجمعه جهرم بسیار خوشحال کننده است.

 

حجت الاسلام حاجی پور با تاکید بر اینکه اخوت ایمانی در مجموعه نماز جمعه مهم و نماد وحدت است، تصریح کرد: زیبایی ها، ظرافت ها و نقاط نورانی نمازجمعه را باید رسانه ای کنید.

 

وی با اشاره به اینکه خبرهای خوب نباید در پستوها قرار بگیرد، گفت: جبهه انقلابی و متصل به شبکه امامت جمعه باید مراقبت کرده و حواسشان جمع باشد تا این ماموریت ها فراموش نشود.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با اشاره به اینکه معتقدم جنگ جهانی سوم جنگ رسانه است و نباید در آن مغلوب شد، اظهار کرد: باید خودمان را در یک چهارچوب مشخص محدود نکرده و در زمینه های مختلف به تولید محتوای رسانه ای بپردازیم.

 

 

کد خبر 1114197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha