توزیع ۱۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: توزیع هزار و ۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت این نهاد آغاز شده است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از توزیع هزارو 350 دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان خبر داد و اظهارداشت: این بخاری‌ها بر حسب نیازسنجی انجام‌شده با اولویت مناطق محروم بین خانوارهای نیازمند درحال توزیع است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان تحت حمایت این نهاد یکی از برنامه های این نهاد حمایتی است.

 

وی گفت: اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان باهدف تأمین بخشی از وسایل موردنیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

 

الهی راد همچنین از اجرای طرح توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار در استان با هدف احیاء، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان خبر داد.

 

وی گفت: این طرح با همکاری دستگاه های خدمات رسان از جمله کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال اجرا است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: در  این طرح دوهزار و ۲۰ محله در کشور بر اساس شرایط کالبدی­، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هر محله و در پنج سطح و بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی دستگاه های اجرایی شناسایی شده است.

 

الهی راد گفت: در این طرح ساماندهی 30 محله با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی واگذار شده که با تعامل دستگاه های اجرایی پشتیبان و متولی طرح، در سطح محلات هدف اجراء می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:  ایجاد و توسعه کسب و کارهای محله و توانمندسازی محله، ارائه آموزش و بهداشت و رفع آسیب های اجتماعی، محورهای مهم اجرای این طرح است.

 

 

کد خبر 1127688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha