اختصاص قطعه ای از بهشت زهرای جیرفت به هنرمندان

منوچهر صبوری گفت: امروز اختصاص قطعه هنرمندان در بهشت زهرای جیرفت به نام معناصری شهردار فرهنگ دوست شهرمان رقم خورد و اینجانب به نمایندگی از هنرمندان، قطعه هنرمندان در بهشت زهرای جیرفت را تحویل گرفتم.

«منوچهر صبوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که سالها برای فرهنگ و هنر شهر جیرفت زحمت کشیده، گفت: امروز اختصاص قطعه هنرمندان در بهشت زهرای جیرفت به نام معناصری شهردار فرهنگ دوست شهرمان رقم خورد و بنده به نمایندگی از هنرمندان، قطعه هنرمندان در بهشت زهرای جیرفت را تحویل گرفتم.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون ضمن تشکر از این تصمیم شایسته و فرهنگی شهردار جیرفت، افزود: امیدواریم با روی کار آمدن شهردار و شورای شهر جوان، در شهرداری جیرفت با اقدامات فرهنگی و هنری، عرصه ای برای فعالیت هر چه بیشتر هنرمندان فراهم شود.
 
️وی با بیان این مطلب که ما همواره در برابر تصمیمات درست و غلط قرار داریم، ابراز کرد: واگذاری قطعه هنرمندان در بهشت زهرا نتیجه یکی از تصمیمات درست است که باید این تصمیم توسط فرد یا افرادی گرفته می شد که برای فرهنگ و هنر این شهر ارزش قائل هستند و ما هنرمندان و مردم این اقدام امیدبخش را هرگز فراموش نمی کنیم.

صبوری با اشاره به این که جیرفت از گذشته تاکنون هنرمندان زیادی را در خود پرورانیده و در حال حاضر نیز شاهد فعالیت های بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری هستیم، اظهار کرد: متاسفانه کمبود فضای فیزیکی و عدم حمایت مسئولین فرهنگی در جیرفت، مشکلاتی را برای هنرمندان و فعالین عرصه فرهنگی به وجود آورده است.

 

این هنرمند پیشکسوت جیرفتی ادامه داد: امیدواریم با توجه به پیگیری های جدی افراد هنر دوستی همچون شهردار و شورای جدید شهر، اقدامات فرهنگی و هنری با سرعت ادامه یابد و بستر مناسب برای انجام این امور مهیا شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از مفاهیم فرهنگی و ارزشی همچون دفاع مقدس، مناسبت های مذهبی و اعیاد را می توان با زبان هنر انتقال داد و معاونت فرهنگی شهرداری می تواند با استفاده از ظرفیت هنرمندان در توسعه فرهنگ و هنر این شهر گام بردارد.

صبوری با اشاره به این‌ که نباید در ابزار هنر دچار روزمرگی شویم، عنوان کرد: باید برنامه چشم اندازی برای هنرمندان ترسیم شود تا از ابتدا تا انتهای سال، هنرمندان بدانند در چه موضوعاتی نقش آفرینی کنند.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، یادآور شد: بسیاری از هنرمندان مورد بی مهری واقع می شوند و انگیزه ای برای ادامه کار ندارند این در حالی است که هنرمند به آرامش روح نیازمند است تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارد.

 

وی در خاتمه، گفت: فردا یکی از هنرمندان تازه درگذشته در قطعه هنرمندان بهشت زهرای جیرفت به خاک سپرده می شود.

کد خبر 1127914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha