اقدامات جهادی و اشتغالزایی کانون مساجد امام علی (ع) اهواز در کمک به نیازمندان

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) اهواز از اقدامات این کانون در کمک به نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار و کمک به اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار خبر داد.

«حجت‌الاسلام مهدی حمیداوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز اقدام به تهیه 500 بسته معیشتی توسط خیرین و برخی ادارات کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز با اشاره به شناسایی و معرفی افرار نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان افزود: ارزش هر بسته اهدایی 400 هزار تومان و جمع ریالی بسته‌های اهدایی در این طرح قریب 200 میلیون تومان است.

 

وی اضافه کرد: از سال 99 با افتتاح مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری در جوار مسجد برنامه‌های مختلفی از قبیل ساخت و ترمیم منزل برای خانواده‌های نیازمند، توزیع بسته‌های معیشتی، اشتغالزایی برای زنان بی‌سرپرست و پخت غذای گرم و توزیع آن در میان خانواده‌های شناسایی و تایید شده صورت گرفته که این بخشی از فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری است.

 

حجت‌الاسلام حمیداوی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی این کانون در نظر دارد تعداد 100 تنور نان پزی و 100 دستگاه سبزی خردکن و جهت اشتغال زنان بی‌سرپرست و نیازمند اهوازی تهیه کند و از این طریق برای 200 خانواده اشتغالزایی و در آمد ایجاد می‌شود.

 

وی یاد آور شد: از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه و توزیع 2 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 250 هزار تومان است که با چاپ عکس و سخنان آن شهید والامقام بر روی بسته‌ها میان دانش‌آموزان منطقه توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 1131689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha