راهپیمایی خودرویی مردم تبریز همزمان با ۲۲ بهمن

حجت الاسلام اسکندری گفت: گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود، جشن ملی یوم الله ۲۲بهمن با راهپیمایی خودرویی و موتوری و تجمع مردمی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله و تعظیم و تکریم شعائر الهی تعطیل بردار نیست و برگزاری مراسم ملی و مذهبی با لحاظ سلامتی مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: با تصمیم مسئولین، مقرر شده است که امسال علی رغم اقبال عمومی مردم به واکسیناسیون، با روند شیوع سویه جدید بیماری کرونا(اومیکرون)، راهپیمایی یوم الله 22بهمن بصورت قطعی در قالب خودرویی و موتوری و همچنین تجمع مردمی برگزار شود.

وی به برنامه های پیش بینی شده بمناسبت یوم الله 22بهمن با توجه به شرایط جدید اشاره کرد و افزود: در مرکز استان آذربایجان شرقی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در یک مسیر مشخص شده اجرا شده و در کنار این برنامه، تجمع محدود مردمی با لحاظ شرایط جوی و نیز کرونایی در فضای باز محوطه ارک تبریز و یا داخل مصلا با برنامه هایی از قبیل سخنرانی و قرائت قطعنامه پایانی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از حجت الاسلام هادی ملکوتی، نماینده مجلس خبرگان رهبری بعنوان سخنران ویژه مراسم یوم الله 22بهمن شهر تبریز نام برد و افزود: امسال با توجه به تقارن یوم الله 22بهمن با روز جمعه، مراسم تجمع مردمی با لحاظ شرایط جوی و نیز کرونایی در فضای باز محوطه ارک تبریز یا داخل مصلا از ساعت 11:30 قبل ازظهر روز جمعه شروع شده و پس از این مراسم نیز، نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله دکتر آل هاشم در مصلای تبریز اقامه خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی حضور پررنگ مردمی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را تعیین کننده عنوان کرد و افزود: در راهپیمایی خودرویی، هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد شرکت کننده نخواهیم داشت و از همین رو از تمام مردم شریف استان آذربایجان شرقی بویژه تبریز شهیدپرور دعوت میکنم تا با شرکت گسترده و خانوادگی با خودروها و موتورهای شخصی در این راهپیمایی، یکبار دیگر به دنیا اعلام کنند که تحت هیچ شرایطی از حمایت از آرمانهای والای انقلاب اسلامی و استکبارستزی دست نخواهند کشید. 

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به تمهیدات برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر تبریز، افزود: مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر تبریز از میدان بزرگ ائل گلی شروع و تا پل اتحاد ملی(پل کابلی) ادامه خواهد داشت که طبیعتاً شهروندانی که علاقه مند به شرکت در تجمع مردمی نیز باشند، تا محل برگزاری تجمع مردمی و نماز جمعه ادامه مسیر خواهند داد.

وی اضافه کرد: تمهیداتی اندیشیده شده است تا در مبدأ مسیر راهپیمایی در میدان بزرگ ائل گلی، تمامی خودروها مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند تا در مسیر جلوه این پرچم پرافتخار بیشتر نمایان گردد. 

حجت الاسلام اسکندری در پایان با تأکید بر نقش تأثیر گذار و بی بدیل شعار انقلابی و تاریخ ساز " الله اکبر" در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تأکید کرد: شعار "الله اکبر" بنیادی ترین و مهم ترین شعار انقلاب اسلامی است و مردم با همین شعار انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند.

وی ادامه داد: زنده نگهداشتن این شعار اساسی وظیفه ای مهم برای همه است که در همین راستا طبق روال همه ساله، اهالی انقلابی و ولایتمدار استان همزمان با مردم سایر نقاط ایران اسلامی در ساعت 21(9شب) روز پنج شنبه 21بهمن، بر فراز پشت بام منازل و مساجد، تکبیر "الله اکبر" را سر خواهیم داد.

کد خبر 1146771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha