طلیعه چهل و سوم انقلاب با راهپیمایی خودرویی

امسال به دلیل محدودیت های کرونایی سیل خروشان راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در آمده که یکی از تاریخی ترین راهپیمایی های انقلاب به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ امسال به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی به صورت خودرویی و موتوری در میعادگاه هر ساله برگزارشد.

 

این راهپیمایی از میدان پژوهش شروع، میدان بعثت و از خیابان جهاد، خیابان بوعلی، میدان امامزاده عبدالله خیابان خیابان خبرنگار و در نهایت به میدان باباطاهر ختم می شود.

 

در حاشیه این مراسم‌ اجرای برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرای گروه‌های سرود برگزار می شود.

 

مردم استان همدان یک‌بار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم" و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسائل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

 

از جمله صحنه های جالب توجه در این راهپیمایی آن است که مردم همدان در این مراسم با تزیین زیبا و رنگارنگ ماشین ها و موتور های خود در صفوف رنگین به شکل کاملا منظم در حال حرکت هستند و به نوعی جالب ترین و تاریخی ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب را رقم زدند.

کد خبر 1147165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha