لزوم استفاده از ابزار هنر جهت بیان جنایات دشمن/ اندیشه ها در مسجد پرورش یابند

آیت الله عبادی با بیان اینکه از ابزار هنر جهت بیان جنایت های دشمن متاسفانه استفاده نشده است، گفت: تبلیغات و هنر را با محوریت مساجد آموزش دهید چرا که حتی با یک رباعی جانانه و جوانانه می شود یک ملت را دگرگون کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله«سیدعلیرضا عبادی» امروز (18 اسفند) در دیدار با اعضای ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از ضعف تبیین نگرانی هایی دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان ایران و اسلام در جهت هنر و تبلیغات فوق العاده کار می کنند، افزود: در این راستا کاملا می توانند کار جلاد و شهید را عوض کنند و فرزندان ما هم این موضوع را باور کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در حالی که حق با شهید است نه جلاد اما ما عاجز هستیم تا فرزندان خود را از آسیب های آنان نگه داریم بنابراین کفه تبلیغات ما بسیار سبک است.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: هنرمندان ما به اسم هنر جایزه های مختلفی می گیرند و سازمان های بسیاری دارند و ما از آنان ساده می گذریم و ما چون هنر نداریم متاسفانه نتوانستیم جنایت های دشمن را برای فرزندان خود منعکس کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: دشمن به عنوان مدعی حقوق بشر دارند طلبگرانه حرف می زنند در حالی که از اجرای هیچ جُرمی دریغ نکرده اند و هر فتنه ای که در کشورهای مختلف وجود دارد را این ها انجام داده اند و مدافع مظلومین و این همه خون و تعدی چه کسی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند متعال، ایران اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد، ادامه داد: باید تبلیغات و هنر را آموزش دهید و حتی با یک رباعی جانانه و جوانانه می شود یک ملت را دگرگون کرد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه محور همه حرکت ها مسجد است، افزود: اگر اندیشه در مسجد به خوبی پرورش یابد همه چیز را می تواند پاسخ دهد و باید به دنبال ایجاد طرح های نو باشیم و سرنوشت انسان ها در اینجا مشخص می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر دشمن بر ایران غالب شود اجازه نخواهد داد که یک قطره آب راحت از گلویتان پایین برود و بدترین جنایت ها را اجرا خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن را ضعیف نشمارید، گفت: آینده ۲۰ سال بعد را نگاه کنید و مستحکم قدم بردارید و ببینید که شهدا و آزادگان چه کردند و دنبال مسائل واهی نروید که مانند سم است.

 

 

کد خبر 1155797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha