مشارکت ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان آستارا در جشنواره دانایی‌توانایی

موسوی از مشارکت ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان آستارا در پنجمین دوره از جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی‌توانایی» خبر داد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: پنجمین دوره از جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی‌توانایی» از سری برنامه‌های فرهنگی‌هنری معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شد.


مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی‌توانایی» در دبیرستان شهید علی‌انصاری برگزار شد، تصریح‌کرد: در این جشنواره دانش‌آموزان ۳۰ آموزشگاه حضور داشتند.

 

وی تصریح‌کرد: بخشی از جشنواره نیز به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت غیرحضوری در بستر پیام‌رسان شاد برگزار شد.


موسوی گفت: جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی‌توانایی» در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتاب‌های مناسب و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی قرار گرفته است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه از شرکت‌کنندگان تنها دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم به مرحله کشوری راه می‌یابند، افزود:‌ دانش‌آموزان برگزیده مقاطع ابتدایی در سطح شهرستان و دانش‌آموزان برگزیده پایه دوازدهم در سطح استان به نحو شایسته باید مورد قدردانی قرار گیرند.

 

موسوی با بیان‌اینکه نتایج شهرستانی جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی‌توانایی» تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ مشخص می‌شود، خاطرنشان‌کرد: زمان برای ثبت‌نام در مرحله استانی و کشوری جشنواره فوق براساس شیوه‌نامه ابلاغی به ترتیب اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ تعیین شده است. ‌

کد خبر 1156753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha