کاهش ۱۰ درصدی میزان شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی

مجرد گفت : در سال ۱۴۰۰ میزان شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۰۹۶۲۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبلی بالغ بر ۱۰ درصد کاهش یافته است و این نشان از همکاری و تعامل مجاری عرضه با منطقه میباشد.

«احمد مجرد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: در سال گذشته تعداد 180 شکایت از جایگاه های منطقه ارومیه دریافت شده که این میزان نسبت به سال 1399 با 10درصد کاهش مواجه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه افزود: ابتدا شکایات شهروندان توسط کارشناسان روابط عمومی منطقه  ثبت و توسط تیم های بازرسی، فنی و مهندسی و مهندسی فرآورده ها طی 72 ساعت از زمان شکایت با حضور شاکی پیگیری و نتیجه جهت بررسی های بیشتر به واحد های مربوطه ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سال جدید سوخترسانی پایدار و تشدید نظارت ها و افزایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده در این شرکت میباشد.

مجرد با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر 900 میلیون لیتر بنزین و نفتگاز در بخش حمل و نقل در سطح جایگاههای سوخت منطقه توزیع شده است افزود: منطقه ارومیه دارای 163 باب جایگاه فعال می باشد که تیم های بازرسی بطور متوسط ماهانه 10 نوبت از تک تک جایگاه ها بازدید بعمل می آورند.

این مقام مسئول  اشاره کرد شهروندان عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از مجاری عرضه فرآورده های نفتی از طریق شماره 09627 سامانه پاسخگویی 24 ساعته شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و یا با شماره پیغام گیر 04433450660 در میان بگذارند که تیم های کارشناسی منطقه طی 72 ساعت رسیدگی و جواب کارشناسی را به شاکی اعلام نمایند.

کد خبر 1168114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha