برخی از خانواده‌های نیازمند  تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خانواده‌های نیازمند زیادی هستند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و یا پشت نوبت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در همایش دو روزه اشتغال کمیته امداد استان بیان کرد: حجم کار بالاست، اما آنچه کارها را شیرین می‌کند، لذت کمک به خانواده‌های نیازمند است؛ وقتی لبخندی بر لب یتیمی می‌نشیند، سختی‌های کار شیرین می‌شود.

محامی افزود: علی‌رغم همه خدمات فراوان کمیته امداد و بودجه‌های کلانی که در این جهت صرف می‌شود، متاسفانه نیاز استان ما بیشتر است.

وی با ببان اینکه آمار بالای خدمات و بودجه‌های صرف شده نباید ما را مغرور کند که کار را انجام داده‌ایم، چون نیازها خیلی بیشتر است اظهار کرد: هنوز خانواده‌های نیازمند زیادی هستند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و یا پشت نوبت هستند. از طرفی همان خانواده‌های تحت حمایت نیز این کمک‌ها، همه نیازشان را برطرف نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کمیته امداد در حوزه‌های مختلف از جمله تامین مسکن و ایجاد اشتغال، خدمات ارزشمندی ارائه داده، اما نیازمند تلاش مضاعف، مدیریت و بکارگیری مشارکت دستگاه‌های دیگر هستیم تا کار به نحو مطلوب‌تری انجام شود و به هدف مورد نظر دست پیدا کنیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به توصیه‌های لقمان حکیم به فرزندشان، ایمان، باور و عزم جدی و انگیزه بالا برای کار، صبر، پایداری و پایمردی برای کار بزرگ و تحمل سختی‌ها و رعایت اخلاق در انجام کار را نکات لازم برای ارائه خدمات مطلوب‌تر دانست.

کد خبر 1173593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha