برپایی کارگاه تولید اثر خوشنویسی و نمایشگاه آثار گرافیکی در اردبیل

آزاد گفت: کارگاه تولید اثر خوشنویسی و نمایشگاه آثار گرافیکی در اردبیل با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، «حسین آزاد» گفت: کارگاه تولید اثر خوشنویسی و نمایشگاه آثار گرافیکی در اردبیل با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.  

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: این کارگاه از برنامه‌های جنبی نخستین همایش ملی مطالبه‌گران جوان امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل و در راستای مطالبه‌گری مردم از مسئولان با حضور سیدمحمد صالح هاشمی گلپایگانی برگزار شد.

 

وی افزود: کارگاه تولید اثر خوشنویسی و نمایشگاه آثار گرافیکی(پوستر و تصویرسازی) با دعوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و تبیین اهداف این ستاد به مخاطب با استفاده از هنر و فرهنگسازی از دریچه هنر، برپا شد.

 

آزاد اضافه کرد: در این کارگاه سه تن از هنرمندان جوان استان بهروز محمدی، پویا کریم‌پور و پویا منصورزاده شرکت و به صورت حضوری اقدام به تولید اثر کردند. همچنین نمایشگاه تعدادی از آثار تولید شده گرافیک و تصویرسازی، با مضامین امر به معروف و نهی از منکر نیز در این سالن در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان یادآور شد: موضوعات این کارگاه از آیات قرآن، احادیث و روایات در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر تعیین شده بود و آثار تولید شده پس از تذهیب و آماده‌سازی در نمایشگاه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1181489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha