امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)/ عزت مسلمین مدیون نهضت امام راحل است

سقلی گفت: در شرایطی که دنیا بین دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و مکاتب سوسیالیسم و کمونیسم بر جهان حاکم بود امام‌خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، «امید سقلی» امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره) در این شهرستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی، کشور و ملت ایران را به اوج عظمت، عزت و شکوه رساند.

 

فرماندار گمیشان با بیان اینکه امام‌ خمینی (ره) مردم را به حق و حقیقت راهنمایی کرد، گفت: در روزگاری که شرق و غرب تصور می کردند خداپرستی و دین داری و اسلام به پایان خود رسیده است و علیه اسلام و مسلمین به شدت حمله و هجمه می کردند، امام خمینی (ره) به عنوان یک فقیه، یک معلم روشن ضمیر، عارفی وارسته و سیاستمداری آگاه از پایگاه دین و اسلام دفاع کرد.

 

وی افزود: حرکت بزرگ امام خمینی (ره) با سیل خروشان مردم همراه شد و این نهضت اسلامی به پیروزی رسید. امروز این انقلاب جهانی شده و صدایش را به گوش همه ملت ها رسانده است.

 

سقلی بیان‌کرد: اهمیت و بزرگی کار امام خمینی (ره) در این است که زمانی که جهان دوقطبی و در سیطره مکاتب کمونیسم و سوسیالیسم بود امام راحل پرچم احیای اسلام ناب محمدی (ص) را برافراشت.

 

وی ادامه داد: دومین اثر مهم نهضت امام‌خمینی (ره) این بود که سبب شد ملت ایران بزرگ و دارای عزت شود. امام راحل مردمی ترین حکومت دینی را در دنیا پایه گذاری کرد و فرهنگ و تمدن اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

کد خبر 1181553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha