ایجاد ۲۵۰ فرصت شغلی در بخش صنفی و صنعتی جهرم در سال جاری

اتحاد گفت: در پنج ماهه امسال در بخش صنفی و صنعتی در سطح شهرستان جهرم بیش از ۲۵۰ مورد اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد» امروز (پنجشنبه ۲۷ مرداد) در نشست با خبرنگاران گفت: هدف مشترک همه نهادها و ادارات تحقق توسعه تولید و ایجاد اشتغال است لذا نباید مشکلات کوچک باعث توقف در تولید شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: با تعامل و همدلی مدیران در سطح شهرستان با تشکیل مستمر جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در سال ۱۴۰۱ موفق به فعال سازی ۲ واحد غیر فعال و راکد شدیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از لحاظ تامین کالاهای اساسی در شهرستان نداریم، اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال ۲هزار و۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که ۳۰۰ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

 

اتحاد عنوان کرد: بیشترین تخلفات در زمینه گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و عرضه خارج از شبکه کالا بوده است. 

 

وی همچنین با اشاره به اینکه برای ساماندهی کوره های صنعتی جلسات متعدد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ مورد جواز تاسیس برای کوره های صنعتی زغال صادر شده و امیدواریم در سال جدید با دریافت مجوز پروانه بهره برداری زمینه ایجاد اشتغال تعدادی از جوانان شهرستان ایجاد شود. 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم عنوان کرد: در پنج ماهه امسال در بخش صنفی و صنعتی در سطح شهرستان جهرم بیش از ۲۵۰ مورد اشتغالزایی ایجاد شده است.

 

کد خبر 1206732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha