کمیته امداد در امور معیشتی و اشتغال مددجویان نقش آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به نقش کمیته امداد در کمک به محرومان اشاره کرد و گفت: این نهاد در کمک به امور فرهنگی، معیشتی، تحصیلات و اشتغال محرومان نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، از لرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور)، در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهارداشت: بیکاری مهم ترین مشکل جوانان لرستان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف، افزود:  ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور و سه درصد سنگ‌های تزیینی دنیا در لرستان قرار دارد و در حوزه کشاورزی و محصولات باغی نیز ظرفیت های چشمگیری دارد.

 

وی عنوان کرد: ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد و نیمه راکد در لرستان وجود دارد که استان را در وضعیت خاص قرار داده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان می‌توان زمینه ایجاد اشتغال پایدار را در استان فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: استان لرستان محکوم به موفقیت و خروج از توسعه نامتوازن است و همه باید با تلاش مضاعف در این راستا اقدام کنند و می طلبد که مرکزنشینان نگاه ویژه به مرکز استان داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یاداور شد: براساس افزایش نرخ اشتغال می‌توان به ازدواج و فرزندآوری جوانان کمک کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه اولویت بندی اشتعال‌زایی لرستان در حوزه صنعت سنگ و صنایع تبدیلی ضروری است، گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی می توان به رونق اشتغال کمک کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و نقش کمیته امداد در خودکففایی مددجویان و ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: مدیریت و انقلابی‌گری کمیته امداد همواره رو به رشد بوده است.

 

وی اظهارکرد: در مجموعه های زیر نظر مقام معظم رهبری شاهد خدمت به مردم هستیم، اما کمیته امداد جامعه هدف تعریف شده دارد و در کمک به امور فرهنگی، معیشتی، تحصیلات و اشتغال محرومان، جلوه‌ گری می‌کند.

 

کد خبر 1213784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha