تقدیر مسجدی‌های بازار تهران از نیروی انتظامی/ توزیع بسته‌ معیشتی برای نیازمندان از اهل سنت در هفته وحدت

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعت گفت: اهالی مساجد بازار تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در پی مقابله این نیرو با اغتشاشات، از خدمات و مجاهدت‌های ماموران پلیس تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین شریعت» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد بازار تهران امسال نیز در اقدامی مشترک با اهدای شاخه گل از خدمات پلیس تقدیر به عمل آوردند، اظهار کرد: همه ساله این کار با تلاش بسیجیان این مساجد صورت می گیرد که قطعا امسال به دلیل رشادت های ویژه ماموران در مقابله با اغتشاشگران بسیار بهتر برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد میرزامسیح (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد) افزود: اهالی مساجد میرزامسیح، حضرت موسی بن جعفر (ع)، امام حسن مجتبی (ع)، ملا ابوالحسن و ملک همچنین با حضور در مقابل کلانتری 113 بازار تهران از خدمات ماموران این کلانتری در مقابله با آشوب گران و تلاش برای تامین امنیت دایمی در بازار تهران تقدیر و تشکر کردند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد میرزامسیح به مناسبت هفته وحدت همچون عید غدیر 25 بسته ارزاق را تهیه کردند و به دست خانواده های نیازمند اهل سنت رساندند تا به این صورت نیز وحدت میان شیعه و سنی را در کشور نشان دهیم. همه ساله در این دو مناسبت هفته وحدت و عید غدیر بسته های ارزاق به صورت خاص میان نیازمندان اهل سنت توزیع می شود.

 

شریعت گفت: جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در روز پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ابتدا در فضای باز بازار آهنگران تهران و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد میرزا مسیح برگزار می شود و به ۱۰ نفر از کسانی که از ابتدای امسال نام فرزندان خود را محمد یا جعفر یا مصطفی یا صادق انتخاب کردند هدایایی تقدیم می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد میرزا مسیح امسال در اقدامی جدید به صورت هفتگی هزینه ای مربوط به تامین خرید نان را جمع آوری می کنند و این کار در مناسبت های مذهبی توسعه می یابد. اکنون هر هفته حدود دو میلیون تومان برای تامین هزینه های خرید نان به نیازمندان اهدا می شود.

کد خبر 1222357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha