دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد حس نامیدی در جامعه است

اکبری با اشاره به اینکه کشور ما ایران علی‌رغم مشکلات و چالش‌هایی که با آن مواجه شده، اما پیروز میدان و در دنیا سرآمد است، افزود: دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد حس نامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت امروز (۲۱ آبان ماه) در آئینی در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤلان و جمعی از خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) گرامی داشته شد.

 

یکی از خادمان حرم شاهچراغ (ع) در این آئین، با بیان اینکه همچون گذشته دشمن در سناریو اخیر ناکام ماند، گفت: شهادت جمعی از هم وطنان در حرم شاهچراغ (ع) و این‌گونه اقدامات در سراسر ایران، نشان از اوج رذالت و در عین‌ حال ذلت دشمن زبون و دست‌نشانده استکبار و وهابیت خبیث است.
 

بهمن اکبری در این آئین شرایط آن روز حادثه در حرم مطهر را تشریح کرد و گفت: ملت بصیر و بیدار ایران اسلامی و دانش آموزان فهیم این سرزمین با تاسی از شهدا و حضور در مراسم تشییع شهدای حرم و امنیت، پایبندی خویش را به آرمان های انفلاب و نظام اعلام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ما ایران علی‌رغم مشکلات و چالش‌هایی که با آن مواجه شده، اما پیروز میدان و در دنیا سرآمد است، افزود: دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد حس نامیدی در جامعه است.

 

اکبری از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که این برنامه باشکوه را برگزار می کند تقدیر و تشکر کرد.

 

در این آئین کلیپ، سرود و دکلمه در وصف شهدای حرم توسط دانش آموزان قرائت و یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

 

پس از این برنامه خادمین حرم مطهر شاهچراغ با حضور در دبیرستان تیزهوشان شهر یاسوج نیز جضور یافتند که مورد استقبال مدیر، عوامل اجرایی و دانش آموزان قرار گرفتند.

 

گفتنی است، در پی حادثه جنایت تروریستی که غروب چهارم آبان ماه و به دست مزدوران گروهک تروریستی تکفیری داعش در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) رخ داد، متاسفانه ۱۵ زائر شهید و ۱۹ نفر نیز مصدوم شدند که سه نفر از آنان دانش آموز بودند.

کد خبر 1231553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha