توجه ویژه به مناطق کم برخوردار استان ضرروی است

جهانی با تاکید برضرورت توجه ویژه به مناطق کم برخوردار استان، گفت :۲۵ درصد از اعتبارات توسعه ای و اشتغالزا مربوط به بخش تعاون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی جهانی امروز(28 آذر) در جلسه بررسی منطقه رومشکان با بیان اینکه در سالهای گذشته توجه خاصی به مناطق محروم استان نشده و بیشتر سرمایه گذاری ها به طرف استانهای دیگر سوق داده شده  است، اظهار داشت: با تدبیری که دولت مردمی جهت توجه به مناطق محروم کشور دارد نیاز است توجه ای ویژه ای به استان در حوزه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغالزیی کند.

 

وی به حضور تیم بررسی وضعیت منطقه رومشکان از طرف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در رومشکان اشاره کرد و افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته این تیم پس از حضور در منطقه چالشها و نقاط قوت منطقه را مورد بررسی قرار داده  و جهت توسعه آن با همکاری دستگاهها و نهادهای اجرایی برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان به تقویت، حمایت و تشکیل تعاونی ها در منطقه رومشکان تاکید کرد  و افزود: امیدوارم با اختصاص اعتبارات ویژه و حمایت از تشکیل تعاونی جدید با حضور مردم بومی و محلی و با توجه به ظرفیت های منطقه شاهد شکوفایی این منطقه از استان باشیم .

 

وی به پرداخت تسهیلات اشتغالزا به متقاضیان در رومشکان اشاره کرد و گفت: بیش از 6 میلیارد تومان تسهیلات به 134 طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی و بیش از 24 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی پرداخت شده که با بهره برداری از این واحدهای بهرمند شده از این تسهیلات شاهد افزایش اشتغال در این منطقه باشیم.

 

 

کد خبر 1240867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha