اجتماع بزرگ جوانان تمدن ساز در تبریز

پنج هزار جوان تمدن ساز هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تبریز گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) در اجتماع عظیم پنج هزار جوان هلال احمری در تبریز گفت: جوانان هلال احمر با حمایت های روانی خود به کودکان مناطق زلزله زده در شهرستان خوی پیام نوع‌دوستی خود را به گوش جهانیان رساندند.
 
حمید منجم افزود: جوانان تمدن ساز آذربایجان شرقی در جذب اعضا بسیار قابل تحسین عمل کردند و با جذب ۵۰ هزار عضو در سامانه عضویت، اکنون با ۵ هزار عضو جدید در این اجتماع پرشور حضور دارند‌.
 
وی اضافه کرد: ما اهل تعاونیم و در این جمعیت بزرگ، همچون اعضای یک خانواده برای یک هدف مشخص که همان مهر و دوستی و ایثار است تلاش می کنیم.
 
منجم ادامه داد: جوانان پرانرژی این استان همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور گسترده و چشمگیری دارند و این استقبال پرشور اعضای جدید از جمعیت هلال احمر را ارج می‌نهیم.
 
مدیرعامل آذربایجان شرقی افزود: جایزه هانری داوینسون یکی از پرافتخارترین موضوعات امسال بود که به پاس فعالیت های جوانان مهرورز جمهوری اسلامی ایران به جمعیت هلال احمر اهدا شد.
 
تراب محمدی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بعنوان آخرین سخنران این اجتماع عظیم ۵ هزار نفری گفت: نوع دوستی در این مجموعه بزرگ بعنوان موضوع بسیار حائز اهمیت، در فعالیت های مختلف ظهور و بروز کرده است که مصداق اخیر آن، خدمات بی مثال در زلزله خوی و ترکیه بود که نقش افرینی جوانان و امدادگران مثال زدنی بود.
کد خبر 1255705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha