رسانه‌های صهیونیستی: ۴۰ هواپیما، بالگرد و پهپاد در حملات غزه مشارکت کردند

رادیو ارتش اسرائیل از مشارکت ۴۰ هواپیما، بالگرد و پهپاد در حمله بامداد امروز به نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رادیو ارتش اسرائیل فاش کرد: بامداد امروز(سه شنبه 19 اردیبهشت 1402) 40 هواپیما، بالگرد و پهپاد در عملیات ترور و حمله به نوار غزه شرکت کردند.

 

رادیو اسرائیل گزارش داد: این عملیات قرار بود سه شنبه گذشته انجام شود، اما به دلیل برخی از شرایط تعویق افتاد.

 

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: پیش از اجرای این عملیات که پایان هفته گذشته تصویب شد، الی کوهن، وزیر امور خارجه با همتای آمریکایی خود آنتونی بلینکن گفتگو کرد.

 

شبکه هفت اسرائیل با اشاره به اینکه اسرائیل به آمریکا درباره عملیات برنامه شده علیه غزه اطلاع داد، افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز ساعت 19:00 نشستی را برگزار خواهد کرد.

 

در همین حال، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حنبش حماس گفت: ترور فرماندهان در یک عملیات خائنانه، امنیت را برای اشغالگران به ارمغان نخواهد آورد.

 

هنیه در بیانیه اعلام کرد: ترور فرماندهان مقاومت بیشتر را به همراه خواهد داشت و دشمن برآوردهای اشتباهی داشته است و بهای جنایت خود را پرداخت می کند.

 

براساس این بیانیه، تنها مقاومت تعیین کننده راهی است که به دشمن صهیوینستی آسیب می‌زند.

 

بامداد امروز، اشغالگران رژیم صهیونیستی چندین منطقه در نوار غزه از جمله منازل رهبران جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دادند.

 

 خبرنگار المیادین در غزه شهادت فرمانده منطقه جنوب در گردان های قدس، دبیر شورای نظامی «جهاد غنام» و همسرش را در بمباران شهر رفح توسط رژیم صهیونیستی و همچنین هدف قرار دادن  منزل «طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری و شهادت وی را تایید کرد.

 

 خبرنگار المیادین در غزه نیز شهادت «خلیل البهتینی» یکی از اعضای شورای نظامی در گردان های قدس و فرمانده منطقه شمال در نوار غزه را تایید کرد.

 

 گردان القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با اشاره به شهادت سه فرمانده مقاومت، اعلام کرد: خون آنها عزم مقاومت را افزایش می دهد.

کد خبر 1266234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha