برگزاری همایش پژوهش های قرآنی همزمان با مسابقات بین المللی

همایش پژوهش های قرآنی با معرفی و تقدیر از مقالات برتر یکم تیرماه همزمان با برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همایش پژوهش های قرآنی همزمان با برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش، بنابر اعلام فراخوان عمومی از اواخر سال گذشته 550 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 45 مورد آن به محققان و پژوهشگران دیگر کشورها اختصاص دارد.

این گزارش می افزاید: مقالاتی از کشورهایی همچون مصر، سوئد، کانادا، فرانسه، افغانستان، هند، الجزایر، لبنان، نیجیریه، پاکستان، تونس، مالزی، انگلیس، اتیوپی، عربستان و عراق به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

مقرر است همایش پژوهش های قرآنی پنجشنبه، یکم تیرماه با حضور چهره های فرهنگی قرآنی در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار و در آن از برترین مقالات که با نظر هیئت داوری انتخاب شده اند، تقدیر شود.

شایان ذکر است، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 28 خرداد همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در سالن همایش بین المللی آغاز شده و دوم تیرماه در شام ولادت امام حسین (ع) با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/

 

کد خبر 141236

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha