برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) یک ضرورت است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) در بقعه متبرکه این امامزاده اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی ویژه برای این امامزاده بلافصل ضروری است.

حجت ‌الاسلام احمد شرف خانی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار داشت: بعضی از امامزادگان در میان مردم از جایگاه خاصی برخوردار هستند به همین دلیل برای بعضی از امامزادگان کنگره‌ های ملی ویژه ‌ای برگزار می ‌شود.

 

شرف خانی گفت: امروز خیر و برکتی که در کشور وجود دارد به دلیل وجود امامزادگان واجب ‌التعظیم است به همین دلیل بزرگداشت و برگزاری کنگره ‌های امامزادگان لازم بوده و ضرورت دارد.


وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) در بقعه متبرکه این امامزاده اشاره کرد و افزود: بی ‌بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) و خواهر امام رضا(ع) بوده که برگزاری کنگره ملی ویژه برای این امامزاده بلافصل ضرورت دارد.

 

این مسئول فرهنگی اوقاف کشور عنوان کرد: این کنگره ملی در شهریور 93 و در دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور هنرمندان، فرهیختگان و اندیشمندان سراسر کشور برگزار می ‌شود.

 

این مسئول در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به شرایط عمرانی و ساخت و ساز بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س) اظهار کرد: حرکت جدی در راستای عمران و آبادی این بقعه متبرکه لازم و ضروری بوده که در این زمینه همکاری مردم نیز کمک بزرگی برای آماده ‌سازی مرقد این امامزاده برای برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) خواهد کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 332615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha