گردهمایی سربازان امام و رهبری در مساجد گچساران برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گچساران گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب گردهمایی اعضای کانون های مساجد با عنوان سربازان امام و رهبری در مساجد گچساران برگزار می شود.

سیدنعمت الله حجازی، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مساجد به عنوان سنگرهای اصلی و مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: مردم با تجمع در این مکان های مقدس و با هدایت روحانیت توانستد از ادامه حرکت رژیم طاغوت در ایران جلوگیری کنند.


حجازی در ادامه به جایگاه و اهمیت مسجد در دین مبین اسلام، اشاره کرد و گفت: در قرآن 26 بار کلمه مساجد و مسجد آمده است که این امر اهمیت این مکان مقدس و جایگاه والای آن را نشان می ‌دهد.


وی افزود: مسجد پایگاه اصلی حفاظت جامعه از هجمه‌ های گوناگون دشمنان است و باید با علم روز به مقابله با دشمنان بپردازیم، زیرا مساجد به‌ عنوان اولین سنگر در مقابل جنگ نرم دشمن هستند.
 

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران عنوان کرد: به مناسبت گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گردهمایی اعضای کانون های مساجد شهرستان با عنوان سربازان امام و رهبری در مساجد برگزار می شود.


حجازی با بیان این که در این همایش دکتر غلامرضا تاجگردون، نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس، مسئولان استانی، مسئولان شهرستانی و مدیران کانون های شهرستان گچساران حضور دارند، خاطرنشان کرد: این همایش بزرگ21 بهمن ماه ساعت 19 عصر در مسجد امام حسین(ع) طالقانی گچساران برگزار می شود.


وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان گچساران در این همایش، گفت: متولیان امور مساجد باید در دهه مبارکه فجر جهت آشنایی بیشتر جوانان با انقلاب و چگونگی پیروزی آن، وقایع و رخدادهای انقلاب را به طور دقیق برای نسل جدید بازگو کرده تا آگاهی آنها از انقلاب بیشتر شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 341016

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha