جلب اعتماد مردم از مهم ترین وظایف کارکنان کمیته امداد است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهیلویه وبویراحمد جلب اعتماد مردم را از مهم ترین وظایف کارکنان این نهاد دانست و افزود: باید با تعامل برنامه های این نهاد را شفاف سازی و اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهیلویه وبویراحمد امروز (8 اسفند) در دیدار با کارکنان ادارات کمیته امداد مناطق 1 و 2 شهرستان بویراحمد، گفت: کمیته امداد به نام امام راحل مزین شده و منتسب به مقام معظم رهبری است و همه تلاش ما در این نهاد مقدس خدمت صادقانه به مردم است.

متقی با اشاره به این که هدف از بازدید از ادارات بررسی روند کارها و پیگیری مشکلات و رفع موانع به جهت خدمت رسانی بهتر است، افزود: نیروی انسانی باید با متناسب با حجم کار باشد تا خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر صورت گیرد.

وی با بیان این که حضور در جمع خانواده های مددجو عبادت است، بیان داشت: همه ما سعی کنیم که با حضور در بین مددجویان گرهی از مشکلات آنان را گشوده و با اخلاق و رفتار درست و مناسب پاسخگوی ارباب رجوع باشیم.

این مسئول خطاب به کارکنان این نهاد با اشاره به این مطلب که در پاسخگویی به ارباب رجوع وقت شناس باشید و در ارائه خدمات، مددکار محوری را توسعه دهید، گفت: کمک ها بر اساس اولویت و نیازسنجی پرداخت و در راستای ارائه خدمت عدالت و استحقاق را در نظر بگیرید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهیلویه وبویراحمد جلب اعتماد مردم را از مهم ترین وظایف کارکنان کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: در این راستا همه باید با تعامل و همکاری برنامه های این نهاد را شفاف سازی و به اطلاع مردم برسانیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار، اظهار داشت: مهم ترین برنامه کمیته امداد در شهرستان بویراحمد و ادارات تابعه تکریم ارباب رجوع و پایبندی به قوانین و بخش نامه و رعایت عدالت می باشد.

زریر انصاری گفت: در راستای ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید و با همکاری، تعامل و همدلی در ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف موفق خواهیم بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 347714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha