فقرزدایی با بالابردن توان تولید در کشور میسر می شود

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس فقرزدایی با بالابردن توان تولید در کشور را میسر دانست و افزود: جهت دادن توان خانواده ها به امر تولید و اشتغال پایدار می تواند باعث رفع فقر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در همایش دانشجویان و طلاب حوزه علمیه تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان گچساران، از تلاش مجدانه مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان و شهرستان گچساران، در خدمت رسانی مطلوب به محرومان و نیازمندان تقدیر کرد.

 

وی با بیان این که قانون اساسی جمهوری اسلامی تلاش کرده متناسب با توان، امکانات در اختیار همه اقشار قرار دهد، گفت: کمیته امداد خدمات ارزشمندی را در طول انقلاب اسلامی ارائه داده به طوری که تعداد زیادی از مسئولین پست های مهم کشوری از کمک ها و خدمات ارزنده این نهاد استفاده کرده اند.

 

تاجگردون افزود: جای بسی خوشحالی است که فرزندان خانواده های تحت پوشش توانسته اند رنج محرومیت را تحمل و هم اکنون در مقام های بالاتر به جامعه خود خدمت رسانی کنند.

 

این مسئول با اشاره به این که باید قدردان خدمات کمیته امداد در حمایت از نیازمندان باشیم، اظهار داشت: نمایندگان مردم سعی دارند که در ارائه خدمات و رفع مشکلات دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد با تدوین قوانینی روان سازی شده و تسهیل ایجاد شود.

 

تاجگردون با بیان این که فقرزدایی جز با بالابردن توان تولید در کشور میسر نخواهد شد، اذعان داشت: توانمندسازی خانواده ها و جهت دادن توان خانواده ها به امر تولید و اشتغال پایدار می تواند باعث رفع فقر شود.

 

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، وی افزود: در تأمین اشتغال خانواده ها باید هزینه های جانبی آنها توجه شود و در تصمیم گیری های سیاسی کلان در تلاش هستیم تا در هدفمندی یارانه ها منابع را به افراد نیازمند متقاضی پرداخت کنیم و سیستم پرداخت یارانه ها اصلاح شود.

 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق این امر نیازمند حمایت همه اقشار مردم هستیم و امید است با ارائه راهکارهای مناسب راهگشای مشکلات مردم و بخصوص نیازمندان باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 348566

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha